Lättläst till Storebror

Nu är det väl inte bara Storebror som ska njuta av de här böcker. Lillebror och jag ser fram emot dem lika mycket. Vi älskar nämligen Boris Monstersson alla tre och de andra böckerna låter spännande de också. Här finns en del av grabbarnas sommarläsning alltså. Mer om de här böckerna och några till kan du läsa om här.

 

2 reaktioner på ”Lättläst till Storebror”

  1. Om dina killar gillar fordon så är serien om Erik lättlästa och lagom långa. Två finns att låna som e-bok: Erik kör cross och Erik testar bilar. Sedan finns där många, många att låna på bibblan också. Allt från snöskoter till seglar. Älskas ofta av pojkarna i ettan!

Kommentarer är stängda.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies. 

Rulla till toppen